فكر جديد في عالم المراسلات المصرية

"فكر جديد في عالم تربية المراسلات المصرية"

بزغت فكرة التخصص في حمام المراسلات المصرية ..كنتيجة طبيعية للعلوم الادارية الملقاة علي عاتقي من واقع مجال عملي ...ولحبي الشديد لهذا النوع من الحمام بدأت الفكرة تتطور في رأسي وبدأ حلم جديد أسعي الي تحقيقه ...

"المراسلات المصرية ...ليست حمامة ...لكنها علامة"
المراسلات المصرية نوع من الحمام الذي تتميز به مصر عن غيرها من سائر الدول ..لذا وجب العناية به ومحاولة تطوير وتنقية السلالة الي ان تصل الي المستوي القياسي المتعارف عليه من قبل الغواة ذوي الخبرة و ذوي الباع الطويل في تربية هذا النوع القيم من الحمام ...

حمام الاسعد

حمام الاسعد
حمام المراسلات المصري المميز

السبت، 2 أكتوبر 2010

زغلول باي ..حكاية ..هدية لعشاق العضم المقلوب "شارك وقيم" - Egypt Pigeons شبكة طيور الحمام المصري - فينوس

زغلول باي ..حكاية ..هدية لعشاق العضم المقلوب "شارك وقيم" - Egypt Pigeons شبكة طيور الحمام المصري - فينوس

هناك 6 تعليقات:

غير معرف يقول...

انا بسراحه عايز اعرف مكان مشروعك علشان انا عايز اشتري كميه حمام من نفس نوعيتكم

غير معرف يقول...

انا اميلي علي الياهو وده تلفوني 0161781500 hamada5156

شريف اسعد يقول...

اخي حمادة هذا ليس مشروعا ....هذه تربية حمام للهواية ...ليس اكثر ...وهذا الحمام لا يتم بيعه بكميات ...ولكن يتم اقتناءه بصورة شديدة التركيز ...بصورة فردية بحتة

غير معرف يقول...

انا عندى حمام يااخى اسعد بس بيجيلو امراض غريبة كدة وانا مش عارفها علشان اول مرة لية ابقا غاوى حمام وانا كنت محتاج رقم تلفونك علشان عاوز اتكلم مع حضرتك

غير معرف يقول...

انا شادى ودة رقمى 0121561770

Unknown يقول...

اود ان احترف تربية المراسلات والرميات والزاجل فزودنى بالافادة والاصناف الممتازة وشكرا
zizoelmasry555